Sunday 4 December 2011

Karaoke Sebahagian dari hidup aku...

Salam....hi semua...

Nina is my name .. Karaoke is my game ...hehehe...taklah..gurau je...tp mmg betol..karaoke adalah sebahagian dr idop aku...aku suka sgt menyanyi walopun suara aku x sedap pon.:)...jd utk menterjemahkan minat aku ..maka terhasil la blog ni....aku akan upload senarai lagu dan gambar lagu yg ada dlm senarai utk korang jadikan rujukan....

kalo ade yg berminat, bolehlah email aku kat jr.entertainment.enterprise@gmail.com 

aku akan explain hal2 selanjutnya kt sana ..nak upload beribu2 senarai lagu bukan benda mudah.jadi kalo ade lagu yg korang cari tp x jumpa dlm list, jgn malu n segan tanye pd aku through email k?insyallah aku akan cuba carikan...tp utk makluman korang, lagu2 karaoke ni bukan la aku yg buat..just dari simpanan aku je...aku dptkan dr bermacam2 sumber... oklah..itu je utk makluman semua mengenai blog aku ni...thanx.....:))))

No comments:

Post a Comment